Jako klienci firmy ADLER mogą Państwo korzystać z naszego serwisu premium. Państwa indywidualne życzenia mają w firmie ADLER najwyższy priorytet. Nasi doświadczeni technicy służą pomocą przy wyborze produktu, planowaniu systemu i w kwestiach technicznych. Naszym celem jest wspieranie Państwa naszym know-how we wszystkich pytaniach i problemach technicznych oraz zagwarantowanie profesjonalnego serwisu.

Know-how

W naszym dziale technologicznym (AWETA) opracowywane są indywidualne dla każdego klienta sposoby odpowiedniej obróbki powierzchni.

Dopasowanie koloru

Nasz dział kolorystyki wspiera Państwa w przygotowaniu kolorów specjalnych  (pomiary i tworzenie receptury kolorów dostarczanych przez klientów, tworzenie własnych kolorów…).

Kompetencje

Możemy dla Państwa dopasować nasze produkty do urządzeń produkcyjnych w różnych miejscach w całej Europie. Dbamy również o optymalizacją Państwa urządzeń lakierniczych. Obejmuje to wszechstronne doradztwo jak również indywidualne dopasowanie produktów i kompozycji do Państwa urządzeń do lakierowania.

Doradztwo techniczne 

Nasi technicy wspierają Państwa we wszystkich sprawach i towarzyszą Państwu w bieżącej produkcji. Nie tylko telefonicznie, ale oczywiście też na miejscu.

Usługa dostawy

Oferujemy Państwu najszybszą dostawę towaru ze Schwaz lub z jednego z naszych oddziałów w Austrii, Niemczech lub za granicą.

Usługi marketingowe 

Dzięki usłudze Protected by ADLER firma ADLER oferuje usługi marketingowe wspomagające sprzedaż, dzięki którym mogą Państwo zaprezentować klientom swoje meble i ich wysokiej jakości powierzchnię. 

Zapytanie

*pole wymagane

© by adler-lacke.com