Serwis Premium dla przemysłowej produkcji mebli i mebli kuchennych
Jako klienci firmy ADLER mogą Państwo korzystać z naszego serwisu premium. Państwa indywidualne życzenia mają w firmie ADLER najwyższy priorytet. Nasi doświadczeni technicy służą pomocą przy wyborze produktu, planowaniu systemu i w kwestiach technicznych. Naszym celem jest wspieranie Państwa naszym know-how we wszystkich pytaniach i problemach technicznych oraz zagwarantowanie profesjonalnego serwisu.
Profesjonalna obsługa
Nasz serwis jest dostępny dla Klientów firmy ADLER w dni powszednie od 8:00 do 16:00. Ponadto w każdej chwili możesz skontaktować się z nami online lub poprosić o oddzwonienie!
Know-how
W naszym dziale technologicznym (AWETA) opracowywane są indywidualne dla każdego klienta sposoby odpowiedniej obróbki powierzchni.
Dopasowanie koloru
Nasz dział kolorystyki wspiera Państwa w przygotowaniu kolorów specjalnych (pomiary i tworzenie receptury kolorów dostarczanych przez klientów, tworzenie własnych kolorów…).
Kompetencje
Możemy dla Państwa dopasować nasze produkty do urządzeń produkcyjnych w różnych miejscach w całej Europie. Dbamy również o optymalizacją Państwa urządzeń lakierniczych. Obejmuje to wszechstronne doradztwo jak również indywidualne dopasowanie produktów i kompozycji do Państwa urządzeń do lakierowania.
Doradztwo techniczne
Nasi technicy wspierają Państwa we wszystkich sprawach i towarzyszą Państwu w bieżącej produkcji. Nie tylko telefonicznie, ale oczywiście też na miejscu.
Usługa dostawy
Oferujemy Państwu najszybszą dostawę towaru ze Schwaz lub z jednego z naszych oddziałów w Austrii, Niemczech lub za granicą.
Usługi marketingowe
Dzięki usłudze Protected by ADLER firma ADLER oferuje usługi marketingowe wspomagające sprzedaż, dzięki którym mogą Państwo zaprezentować klientom swoje meble i ich wysokiej jakości powierzchnię.
© by adler-lacke.com