Zakres obowiązków:
-
Kontakt telefoniczny i mailowy z partnerem w fabryce ADLER Werk w Austrii
-
Tłumaczenie dokumentacji zarządu z języka niemieckiego na polski i odwrotnie
-
Kontrola należności
-
Koordynacja obiegu dokumentów
-
Ewidencja korespondencji
-
Tworzenie raportów i ich kontrola
-
Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe
-
Organizacja i opieka nad flotą pojazdów
-
Rezerwacja hoteli
Wymagania i predyspozycje:
-
Znajomość języka niemieckiego lub języka angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie
-
Umiejętności komunikacyjne
-
Umiejętności analityczne
-
Umiejętności planowania i samoorganizacji
-
Praktyczna znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych
Mile widziane
-
prawo jazdy kat.B
Oferujemy:
-
Umowę o pracę na pełen etat
-
Samodzielność w działaniu i możliwość wdrażania własnych pomysłów
-
Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia nowych kompetencji
-
Prywatną opiekę medyczną
-
Ubezpieczenie grupowe
-
Dostęp do programu Multisport
-
Miłą atmosferę i przyjazne środowisko pracy
Aplikując na stanowisko Asystenta/tki Prezesa Zarządu i wysyłając CV oświadczasz, że zapoznałeś się z treścią dokumentu „Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - Klauzula informacyjna” i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z treścią tego dokumentu.
Kontakt
© by adler-lacke.com