Marketing działu okiennego
Działania marketingowe firmy ADLER przedstawiają stolarkę okienną we właściwym świetle. Ta wieloczęściowa koncepcja od zindywidualizowanego wzornika kolorów po elementy showroomu staje się pomocna podczas doradztwa w wyborze okien.
Oknom można przyglądać się na wiele sposobów: jedni widzą tylko dane, profile, wartości, koszty. Ale co widzi klient? Co może zrobić z przestrzeniami wystawowymi i broszurami, w których jeden profil goni drugi? Niewiele, twierdzi zespół marketingowy ADLER-Werk Lackfabrik i dlatego stworzył kompletną usługę marketingową - dla producentów okien, którzy w przyszłości chcą sprzedawać okna z sercem. Ponieważ doradztwo i końcowe odczucia ostatecznie wygrywają.
OD WZORNIKÓW DO WIETRZENIA
Powierzchnia jest idealna do przekazywania emocji: można ją poczuć i nadać oknu własnej estetyki. Usługi marketingowe od ADLER dodatkowo uwydatniają zalety okien drewnianych. Ta wieloczęściowa koncepcja od zindywidualizowanego wzornika kolorów, przez naklejki z poradami dotyczącymi właściwej pielęgnacji i wietrzenia, po prospekty sprzedaży i instrukcje dot. pielęgnacji i użytkowania. Każdy producent może indywidualnie wybrać usługi, które najlepiej odpowiadają jego klientom.
ZAKOCHAJ SIĘ W NASZEJ EKSPOZYCJI
Dzięki ekspozycji Protected by ADLER, wybór okien stają się przyjemnym doświadczeniem. Można odnaleźć tu nie tylko różne wzory powierzchni okien, ale łączyć je również z różnymi wzorami fasad. Dzięki tym modułom ekspozycyjnym możliwe jest prawdziwe doradztwo. Klient widzi jak będzie wyglądało okno w jego domu, a przede wszystkim może je dotknąć. Ostatecznie liczy się nie tylko cena, ale uczucia - bo w drewnianych oknach „protected by ADLER” można się po prostu zakochać.
Opis | Rozmiar | Rodzaj pliku | |
---|---|---|---|
Opis | Rozmiar 2.2 MB | Rodzaj pliku PDF | |
Opis PBA Kleber Pflegeanleitung | Rozmiar 540.3 KB | Rodzaj pliku PDF | |
Opis Marketingservices Fenster | Rozmiar 2.6 MB | Rodzaj pliku PDF |
© by adler-lacke.com